Menu

Скільки буде тривати бездоріжжя у селищі Ворзель

Скільки буде тривати бездоріжжя у селищі Ворзель

Не може залишатись поза увагою громадськості безлад в будівництві автомобільних доріг Ворзеля.

Вже в котрий раз йде ремонт дороги в центрі Ворзеля, з порушенням законодавства, в той час коли по іншим вулицям дійсно неможливо проїхати, бо десятиріччями нічого не робилося.

Також по селищю Ворзелю, як до речі і по Бучі на автомобільних дорогах нема необхідних споруд, призначених для відводу поверхневих та ґрунтових вод від земляного полотна та проїзної частини (бокові канави, водовідвідні канави, нагірні канави, водопропускні труби, відкриті та закриті дренажні системи, зливова каналізація тощо) , і при ремонтах доріг їх не роблять ,що створює затоплення водою доріг при дощу та раннє розрушення асфальту, а також забруднення водного середовища стічними водами, які містять нафтопродукти та інші хімічні сполуки.

Не зважаючи на наявність асфальтного покриття та можливість його використовувати, влада Ворельської селищної ради все таки знімає його та виносить рішення, щодо виділення коштів в розмірі від 2300 тис. гр. на ремонт по вул. Европейській. В той час, коли по вул. Декабиристів Композиторів та Горького ворзельчани можуть собі дозволити ходити тільки в чоботях. Дуже цікавим є той факт, що заступник з благоустрою Мостіпака С. не зміг надати громадськості проект об’єкту робіт по вул. Европейській, а також не знав, яка компанія є виконавцем даного проекту та в якому місці знаходиться технічна документація по комунікаціям, що спричинило розрив кабелю, що забезпечує світлом усе селище.

Так по закону України тендери проводяться для закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави і територіальних громад, якщо вартість закупівлі товарів і послуг за бюджетні кошти дорівнює або перевищує 200 тис. Грн, а робіт - 1,5 млн грн.

Замовниками переважно є органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об'єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій або комерційній основі

Статья 22. Основні вимоги щодо проектування автомобільних доріг, вулиць і залізничних переїздів.

Організації і громадяни, які здійснюють розробку типових або індивідуальних проектів на будівництво, реконструкцію і ремонт автомобільних доріг, вулиць і залізничних переїздів, зобов'язані передбачати весь комплекс заходів, пов'язаних із забезпеченням безпеки дорожнього руху, екологічних вимог, з урахуванням специфічних потреб інвалідів (у тому числі установка автоматизованих систем управління дорожнім рухом із звуковим сигналом).

Зменшення капітальних витрат за рахунок скорочення заходів, що впливають на безпеку дорожнього руху, забороняється. Проекти на будівництво, реконструкцію і ремонт автомобільних доріг, вулиць і залізничних переїздів підлягають експертизі, погодженню в органах державного нагляду за дотриманням законодавства, правил, норм і стандартів з безпеки дорожнього руху на відповідність вимогам правил, нормативів і стандартів з безпеки дорожнього руху та екологічної експертизи , а виявлені відхилення від їх вимог - усуненню.

(Частина перша статті 22 із змінами, внесеними згідно із Законом України від 24.09.2008 р N 586-VI)

В той часи, коли легенда композиторів України І. Поклад живе вже понад 5 років в ямі без асфальтного покриття. Він разом жителями вул. Композиторів неодноразову подавали заяву, щодо капітального ремонту їх вулиці, адже в дощову погоду дуже складно пройти, а останнього разу невідкладна допомога взагалі відмовилася їхати, через відсутність проїзної частини. Зі слів С. Поклад стан здоров’я дійсно такий, який потребує невідкладної допомоги. Ми ходили особисто з письмовою заявою до Л.П. Федорук, але отримували постійні відмовки, що зараз ще не час та коштів в бюджеті на нашу вулицю не має. Але коли повинен настати той час, що творець таких музичних шедеврів, «Як кохана моя» та ін. повинен находити час, на те щоб після зроботи вулицю. Таким чином, великий композитор повинен переїхати разом і дружиною, через неспроможність влади, провести капітальний ремонт вулиці Композиторів. Цікавим є той факт, що ремонтні роботи по підключенню каналізаційних стоків в мережу селища Ворзель будівельною компанією «Гранд віллас» пройшло без таких перепон. А виділені кошти в розмірі від 1.600 до 2.3000 пішли на поточний ремонт вул. Европейській, тому виникає риторичне запитання де похований пес. Чому кошти виділяють на вулиці, які знаходяться в задовільному стані? Відповідь проста, бо на капітальний ремонт треба закладати великі кошти.

Такі дії місцевої влади Ворзеля знову таки наштовхують на роздуми про ії злочинну діяльність.

Треба вже цей безлад припиняти. Слово за активістами громади Ворзеля , та небайдужими до проблем селища людей.

 

 


Добавить комментарий


Защитный код
Обновить

Наверх

Служба безопасности Украины Национальный Союз Журналистов Украины Национальная полиция Ирпеня Антикоррупционное бюро Украины

Правова Інформація

Портал Ворзеля є частиною мережі новинних сайтів проекту громадянської журналістики "Інформаційний портал". Листування з читачами тільки на сторінках газети. Відповідальність за достовірність інформації, реклами, комментарів несуть автори та рекламодавці

Побажання, реклама, пропозіція, співпраця: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Авторське право (с): При використання будь-яких матеріалів з сайту, посилання на "Портал Ворзеля" ОБОВ'ЯЗКОВА!

Яндекс.Метрика